05 Jun 2020

O “ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ” ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ

«Επιτυχημένη πώληση θεωρείται η πώληση που κάνει τον πελάτη ΠΡΕΣΒΗ του προϊόντος σε άλλους δυνητικούς καταναλωτές». Ο Πωλητής των δύσκολων και «μεταβαλλόμενων» καιρών είναι ένα δύσκολο επάγγελμα. Όπως ο Στρατιώτης μπορεί να έχει πάθος και να διακρίνεται διαχρονικά από την ανδρεία του, ο εξοπλισμός του πωλητή, όπως και του στρατιώτη μεταβάλλεται στο πέρασμα του χρόνου. […]

Continue Reading
12 May 2020

YΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ – ROBOTAXI –

Από την μία ο φονικός ιός από την άλλη ένας κόσμος που δικτυώνεται και αλλάζει τάχιστα. Γνωρίζεις ότι η αγορά των ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ – ΡΟΜΠΟΤΙΚΩΝ ΤΑΞΙ, αναμένεται να αγγίξει τα 160 δις μέχρι το 2030 και οι εταιρίες σήμερα δαπανούν δισεκατομμύρια για να προετοιμαστούν γι αυτό; Οι εφαρμογές των κινητών μας σήμερα μας βοηθούν να μετακινούμαστε […]

Continue Reading
06 May 2020

BNF 600 & INNOVATION. ΠΟΤΕ Η ΙΔΕΑ & Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ;

Αν έχεις τον έλεγχο της γνώσης δηλαδή την #ΠΑΤΕΝΤΑ το COPYRIGHT & τον έλεγχο των ΠΟΡΩΝ τότε η #ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ σου θα έχει ΜΕΛΛΟΝ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ, τότε πρέπει να το σκεφτείς πολύ καλά πριν καινοτομήσεις. Πληθαίνουν τον τελευταίο καιρό οι φίλοι και οι πελάτες που με κάποιο τρόπο εμπλέκονται σε μια καινοτομία ή σε μια πρωτοπόρα ΙΔΕΑ. Για […]

Continue Reading
26 Aug 2019

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ SHIRAZ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ( ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!)

Andreas Kiziris – Geelong, Vic,Australia August 2019   Πριν 2 χρόνια μετακομίσαμε οικογενειακώς στην Αυστραλία. Αν και ο χρόνος ήταν πολύ πιεσμένος ( νέος τόπος, νέα δουλειά, νέες παρέες, νέο ημισφαίριο!) είχαμε τις ευκαιρίες να επισκεφτούμε αρκετά οινοποιεία και κάβες και να δοκιμάσουμε αρκετά κρασιά. Όταν μου ζητήθηκε απ τους φίλους των Tropos Wine Times […]

Continue Reading
05 Mar 2019

ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ

Οι δυνητικές  ομάδες, ένα ΔΙΚΤΥΟ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ  που ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ   Του Δημήτρη Γκαρτζονίκα – Tropos Branding Co (www.tropos.gr) Σήμερα καμία επιχείρηση δεν είναι απομονωμένη και όλες, λιγότερο ή περισσότερο εντάσσονται στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης. Ακόμα και αυτές που έχουν επιλέξει να μείνουν καθαρά εγχώριες θα αντιμετωπίσουν στο περιβάλλον τους αυξανόμενες πιέσεις από τον εντεινόμενο ανταγωνισμό σε […]

Continue Reading
23 Jan 2019

Priorat, πως χτιζεται ενα brand παγκοσμιας εμβελειας στο χωρο του Οινου

Του Σπύρου Μπλάτσιου*  Το Priorat είναι μία από τις δύο οινικές περιοχές της Ισπανίας που φέρουν την ανώτερη ισπανική ονομασία προέλευσης Denominació d’Origen Qualificada (DOQ) και αναφέρεται στα κρασιά που παράγονται στην κομητεία Priorat, της επαρχίας Tarragona, στα νοτιοδυτικά της Καταλονίας (η άλλη περιοχή με αυτή την ονομασία προέλευσης είναι η Rioja). Η ονομασία Priorat […]

Continue Reading
28 Jun 2018

INSIDE TERRA TANGRA WINERY

Recently we visited Terra Tangra Winery premises at Harmanli, Bulgaria. We tasted some of their wines and asked Mr. Dimo Hadjiev – a wine professional – to explain us their philosophy. He replied the following:   TAMIANKA white Tamianka is a local Bulgarian wine grape variety which give you the full attraction of the white […]

Continue Reading
03 Apr 2018

Το StartUp του χυμου ΡΟΔΙΟΥ πλουσιου σε αντιοξειδωτικες ουσιες απο ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ

Το StartUp της Πάττυ Πετροπούλου και του Κωνσταντίνου  Μπινιέρη.  Ο χυμός ΡΟΔΙΟΥ  πλούσιος σε αντιοξειδωτικές ουσίες από ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ   Facebook: BioJuicery / Μικροχυμοποιείο Βιοκαλλιεργητών Και οι δύο πιστοί στις ιδέες τους μας λένε: Το Bio Juicery είναι το αποτέλεσμα μιας προσπάθειας που ξεκίνησε πριν 6 χρόνια. Moρφωνόμαστε και καλλιεργούμε την Γη μας με φυσικές μεθόδους […]

Continue Reading
29 Mar 2018

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΙΚΗ;

Μπορεί να μας το απαντήσει ένα καινοτόμο STARTUP  που έφτασε στον τελικό του 4ου Agrifood Masterclass με την ονομασία «O.N.E. Project»  http://www.oneproject.gr Η ομάδα ONE Project, ξεκίνησε με πρωτοβουλία της Γιούλιας Βολομπούγιεβα και του Σταύρου Καραγιλάνη . Στην προσπάθειά τους ν’ αλλάξουν τον εαυτό τους, να καταλάβουν τα λάθη τους και πως λειτουργεί η ροή […]

Continue Reading
22 Mar 2018

Καλα Κρασια και Απολαυση. Υπαρχουν προαπαιτουμενα;

Εις μνήμη των καλών κρασιών που έπεσαν άδοξα χωρίς να φταίνε Υπάρχουν καλά, μέτρια, κακά κρασιά; Υπάρχουν καλοί, μέτριοι και κακοί άνθρωποι; Υπάρχουν καλές, μέτριες και κακές εμπειρίες; Στις ερωτήσεις αυτές δεν μπορούμε να απαντήσουμε. Δεν έχουμε βρει ακόμη το εργαλείο μέτρησης, ούτε και τον τρόπο βαθμολογίας. Για να το συγκεκριμενοποιήσουμε στο χώρο των κρασιών, […]

Continue Reading