OUR BLOG

16 Mar 2021

#Transmedia_Storytelling. H Intel και η Toshiba κατι ξερουν περισσοτερο.

Η νέα εποχή της επικοινωνίας του Μarketing και του Branding απαιτεί διαφορετικές πλατφόρμες. Αν δεν διαθέτεις κάποια έλα να δεις τον δικό μας TROPO και να δημιουργήσουμε μαζί την νέα μέρα σου!

Ο στόχος της Intel και της Toshiba χρησιμοποιώντας το Transmedia Storytelling ήταν να συνδεθούν με τους πελάτες και, ταυτόχρονα, να προωθήσουν το Toshiba Ultrabook. Και οι δύο εταιρείες δημιούργησαν μια διαδικτυακή μίνι σειρά (6) επεισοδίων, με την ονομασία “The Beauty Inside”.

Δείτε το στο http://showcase.noagencyname.com/TheBeautyInside/ (παρουσιάζουμε μικρό απόσπασμα λόγω πνευματικών δικαιωμάτων )

Πρωταγωνιστής ο Άλεξ, ένας νεαρός άνδρας που ξυπνούσε κάθε μέρα με ένα διαφορετικό πρόσωπο και σώμα, και ο οποίος αντιμετώπιζε τα προβλήματα της εποχής του: εύρεση εργασίας, ερωτευμένος με ένα κορίτσι, διατήρηση φιλιών …

Ο Άλεξ χρησιμοποίησε ένα Toshiba Ultrabook με Intel inside για να διηγείται την ιστορία του μέσω καθημερινών βίντεο- ημερολογίων.

Η επιτυχία των εταιρειών ήταν να συνδεθούν με τον χρήστη μέσω των social media.

Σε αυτήν την ιστορία, το κοινό θα μπορούσε να αλληλεπιδράσει με το Αlex μέσω της σελίδας του στο Facebook και θα μπορούσε να συμμετάσχει βάζοντας ένα πρόσωπο στον χαρακτήρα (ένα διαφορετικό πρόσωπο κάθε μέρα).

Κάθε επεισόδιο μεταφορτώθηκε στη συνέχεια στο YouTube με βαθμολογία έγκρισης 97%. Στις μίνι σειρές, ήταν δυνατό να εμφανιστούν 100 διαφορετικά πρόσωπα του Alex.

Ο Χένρι Τζένκινς παρουσίασε την ιδέα του Transmedia Storytelling για πρώτη φορά το 2003 στο περιοδικό MIT Technology Review.

Η ιδέα μπορεί να εξηγηθεί απλά ως μια ιστορία που ξεδιπλώνεται σε πολλές πλατφόρμες πολυμέσων και στην οποία ένα μέρος των τελικών χρηστών μπορεί να συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία επέκτασης τους .

tropos