28 Jul 2020

H TROPOS BRANDING CO ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ «MICRO – TRIBE APPROACH»

H Tropos Branding Co εισάγει την μέθοδο του «MICRO – TRIBE Approach», της ισχυρής τάσης που αφορά την δημιουργία μικρών διαδικτυακών κοινοτήτων με συγκεκριμένες τακτικές!   Ο νέος τρόπος προσέγγισης και δημιουργίας των «μικρών κοινοτήτων» είναι μια ισχυρή τάση που σχετίζεται κυρίως με την νέα αντίληψη του πολιτισμού, των αγορών και της επικοινωνίας όπως αυτά […]

Continue Reading
21 Jul 2020

BRAIN DRAIN, BRAIN GAIN ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΟΚ

Η διαρροή επιστημονικού δυναμικού δεν είναι μόνο το αποκύημα της κρίσης που με ασυνήθη άνεση δαιμονοποιούν άλλοι από άγνοια και άλλοι από σκοπιμότητα. Είναι το προϊόν της ανικανότητάς μας να συνδέσουμε την παραγωγή επιστημονικού δυναμικού με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς εργασίας ποιοτικά και ποσοτικά. Έτσι, όταν παράγω γιατρούς και νομικούς περισσότερους από τις ανάγκες […]

Continue Reading
14 Jul 2020

MENURIO app – ANNOUNCEMENT OF COLLABORATION

Thessaloniki July 13, 2020 TROPOS Branding Co (TROPOS) and Double Infinity Co (DBLii) have subscribed a collaboration agreement to promote the Menurio app within the Mediterranean markets.   ABOUT MENURIO Menurio is an app developed by Dblii – Double Infinity, one of the most skilled full service web design companies in Europe specialized in e-commerce. The aim […]

Continue Reading
11 Jul 2020

ΔΥΟ (2) ΒΡΑΒΕΙΑ ΑΠΟΝΕΜΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ COMPO EXPERT Hellas ΣΤΑ EXHIBITION MARKETING AWARDS 2020

Δύο (2) βραβεία απονεμήθηκαν στην #COMPO_EXPERT Hellas στα #EXHIBITION_MARKETING_AWARDS 2020 που αναγνωρίζουν την καινοτομία και τις καλές πρακτικές στον κλάδο των εκθέσεων. COMPO EXPERT Έλλας TV: https://www.youtube.com/watch?v=msYQapwwMss * ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Stand & Brand Most Interactive Stand * BRONZE στην κατηγορία Exhibition Sector |Agriculture   Εδώ και μια (7) ετία περίπου έχουμε ξεκινήσει τις προσπάθειες να επικοινωνήσουμε με το […]

Continue Reading
05 Jun 2020

O “ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ” ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ

«Επιτυχημένη πώληση θεωρείται η πώληση που κάνει τον πελάτη ΠΡΕΣΒΗ του προϊόντος σε άλλους δυνητικούς καταναλωτές». Ο Πωλητής των δύσκολων και «μεταβαλλόμενων» καιρών είναι ένα δύσκολο επάγγελμα. Όπως ο Στρατιώτης μπορεί να έχει πάθος και να διακρίνεται διαχρονικά από την ανδρεία του, ο εξοπλισμός του πωλητή, όπως και του στρατιώτη μεταβάλλεται στο πέρασμα του χρόνου. […]

Continue Reading
12 May 2020

YΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ – ROBOTAXI –

Από την μία ο φονικός ιός από την άλλη ένας κόσμος που δικτυώνεται και αλλάζει τάχιστα. Γνωρίζεις ότι η αγορά των ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ – ΡΟΜΠΟΤΙΚΩΝ ΤΑΞΙ, αναμένεται να αγγίξει τα 160 δις μέχρι το 2030 και οι εταιρίες σήμερα δαπανούν δισεκατομμύρια για να προετοιμαστούν γι αυτό; Οι εφαρμογές των κινητών μας σήμερα μας βοηθούν να μετακινούμαστε […]

Continue Reading
06 May 2020

BNF 600 & INNOVATION. ΠΟΤΕ Η ΙΔΕΑ & Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ;

Αν έχεις τον έλεγχο της γνώσης δηλαδή την #ΠΑΤΕΝΤΑ το COPYRIGHT & τον έλεγχο των ΠΟΡΩΝ τότε η #ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ σου θα έχει ΜΕΛΛΟΝ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ, τότε πρέπει να το σκεφτείς πολύ καλά πριν καινοτομήσεις. Πληθαίνουν τον τελευταίο καιρό οι φίλοι και οι πελάτες που με κάποιο τρόπο εμπλέκονται σε μια καινοτομία ή σε μια πρωτοπόρα ΙΔΕΑ. Για […]

Continue Reading
26 Aug 2019

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ SHIRAZ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ( ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!)

Andreas Kiziris – Geelong, Vic,Australia August 2019   Πριν 2 χρόνια μετακομίσαμε οικογενειακώς στην Αυστραλία. Αν και ο χρόνος ήταν πολύ πιεσμένος ( νέος τόπος, νέα δουλειά, νέες παρέες, νέο ημισφαίριο!) είχαμε τις ευκαιρίες να επισκεφτούμε αρκετά οινοποιεία και κάβες και να δοκιμάσουμε αρκετά κρασιά. Όταν μου ζητήθηκε απ τους φίλους των Tropos Wine Times […]

Continue Reading
05 Mar 2019

ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ

Οι δυνητικές  ομάδες, ένα ΔΙΚΤΥΟ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ  που ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ   Του Δημήτρη Γκαρτζονίκα – Tropos Branding Co (www.tropos.gr) Σήμερα καμία επιχείρηση δεν είναι απομονωμένη και όλες, λιγότερο ή περισσότερο εντάσσονται στο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης. Ακόμα και αυτές που έχουν επιλέξει να μείνουν καθαρά εγχώριες θα αντιμετωπίσουν στο περιβάλλον τους αυξανόμενες πιέσεις από τον εντεινόμενο ανταγωνισμό σε […]

Continue Reading
23 Jan 2019

Priorat, πως χτιζεται ενα brand παγκοσμιας εμβελειας στο χωρο του Οινου

Του Σπύρου Μπλάτσιου*  Το Priorat είναι μία από τις δύο οινικές περιοχές της Ισπανίας που φέρουν την ανώτερη ισπανική ονομασία προέλευσης Denominació d’Origen Qualificada (DOQ) και αναφέρεται στα κρασιά που παράγονται στην κομητεία Priorat, της επαρχίας Tarragona, στα νοτιοδυτικά της Καταλονίας (η άλλη περιοχή με αυτή την ονομασία προέλευσης είναι η Rioja). Η ονομασία Priorat […]

Continue Reading