OUR BLOG

12 Nov 2020

VIRTUAL ΕΚΘΕΣΕΙΣ – ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Ή ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ;

Οι εκθέσεις παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Είτε γιατί εκεί ξεκινούν νέες συνεργασίες, είτε γιατί εκεί παρουσιάζονται νέα προϊόντα, είτε γιατί εκεί ξεκινούν νέες συνεργασίες, είτε γιατί εκεί επισημοποιούνται οι παλαιότερες.

Όποιος κι αν είναι ο λόγος, οι εκθέσεις αφορούν τους Ανθρώπους κατά πρώτο λόγο και κατά δεύτερο τα ίδια τα προϊόντα.

Η οπτική επαφή με τα προϊόντα και η ανταλλαγή «φερομονών» κατά τη διάρκεια των business meetings προκαλούν εκείνο το συναίσθημα που κάνει τους επιχειρηματίες να ταξιδεύουν σε διάφορα μέρη της γης για να συμμετέχουν.

 

Τι γίνεται όμως σήμερα; Μήπως Η πανδημία του covid-19 έχει σημάνει το τέλος των εκθέσεων; Κανείς δεν μπορεί να το πει με ακρίβεια. Και μέχρι να βρεθεί το εμβόλιο ή ο τρόπος χειρισμού του κορωνοιού τι γίνεται;

Μία απάντηση μπορεί να δώσουν οι Virtual Εκθέσεις. Ήδη εταιρείες εργάζονται πάνω σ΄ αυτό. Θα αναρωτηθεί κανείς; Μπορεί όντως μια virtual έκθεση να αντικαταστήσει τη φυσική παρουσία;

Αυτό θα το δείξει το μέλλον. Ως άνθρωποι ως είδος έχουμε τον καλύτερο βαθμό προσαρμοστικότηταw σε νέα δεδομένα.

Εμείς στην TROPOS Branding έχοντας «στην πλάτη μας» εμπειρία πλέον των 100 εκθέσεων σε 20 χώρες, ψάχνουμε τις εναλλακτικές για τους πελάτες μας αλλά και τα BRANDS τους.

Αξίζει πάντως κανείς να ρίξει μια ματιά σε μια ψηφιακή έκθεση που αφορά τα Ελληνικά Τρόφιμα εδώ https://foodmarketshow.com/

tropos