OUR BLOG

09 Apr 2021

Το Θέαμα και η CORPORATE TV στην υπηρεσία της Πώλησης;

Το Θέαμα και η CORPORATE TV στην υπηρεσία της Πώλησης; Η Νόσος της Προβολής (2η έκδοση “Απ΄το Like στο Buy“ …σύντομα!)

ΤΟ ΘΕΑΜΑ.ΤΟ ΘΕΑΜΑ. ΤΟ ΘΕΑΜΑ!! Προσπαθούμε να σας πείσουμε ότι θα παίξει τον κεντρικότερο ρόλο στις πωλήσεις στη νέα εποχή.

Η Εικόνα είναι ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΤΑΤΗ για την αγοραστική απόφαση.

Τα συναισθήματα, οι ιδέες και οι στάσεις των πελατών απέναντι στις ιδιωτικές ετικέτες, συσσωρεύονται στην ΕΙΚΟΝΑ που αυτοί έχουν σχηματίσει για το BRAND ΠΡΟΪΟΝ, που κατά συνέπεια είναι καθοριστική για την αγοραστική απόφαση.

Η αγορά σαν συµβολική συμπεριφορά, είναι πιο σηµαντική πολλές φορές για το άτοµο, από ότι τα οφέλη του προϊόντος.

ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ. Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ως χειριστής του θεάματος.

Υπήρξε η εποχή που όλος ο κόσμος χόρευε στους ρυθμούς του Χόλυγουντ, της Μέκκας του Κινηματογράφου. Έπειτα ήρθε η τηλεόραση, ο μέγας ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ 360 μέρες το χρόνο, στην υπηρεσία της ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΝΩΜΗΣ και τη ΠΩΛΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ μιας και ήταν η κυριότερη συντροφιά του ανθρώπου που καθήλωσε και κατηύθυνε κυριολεκτικά τον κόσμο γιατί μπήκε μέσα στα σπίτια. Ότι μας πουλούσε το αγοράζαμε και το θέλαμε σαν τρελοί!

Το ΘΕΑΜΑ σήμερα έγινε προσβάσιμο στις επιχειρήσεις. Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ -CORPORATE TV (πατέντα καινοτομίας της TROPOS BRANDING με το ΒΝF 600) είναι μια WEB TV πάνω σε μια web πλατφόρμα από τις πολλές που υπάρχουν και είναι ο νέος χειριστής του θεάματος και ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΠΛΕΟΝ στους λίγους.
Η προσωπική και εταιρική ΤV είναι γεγονός.

Το ΘΕΑΜΑ με την παραπάνω μορφή εισέρχεται στις υπηρεσίες του Branding μέσω των Social Media (Brand Journalism), σχετίζεται με το κουμπί «BUY» στο διαδίκτυο και έχει στόχο πάντα την ΠΩΛΗΣΗ ως εργαλείο του πωλητή.
————————————————
Η Νόσος της Προβολής

Το «ΘΕΑΜΑ» είναι δύσκολο σε χειρισμό θέμα, ας φαίνεται απλό.

Διότι χωρίς να αντιλαμβάνεσαι από τη στιγμή που στήνεσαι και στο φακό του κινητού σου ακόμη, μπαίνεις στο χώρο του θεάματος.

Θέλει λοιπόν εκπαίδευση, υπομονή και γνώση.

Εκατοντάδες οι εκδηλώσεις μας , οι τηλεοπτικές & social media παραγωγές μας, όπως και οι άνθρωποι που κάθισαν μπροστά από τις κάμερες ή τις φωτογραφικές μηχανές μας. Αμέσως πια αντιλαμβανόμαστε αν κάποιος … «το έχει» με το θέαμα, αν είναι άνθρωπος που θα το διαχειρισθεί ή είναι θύμα του.

Πολύ εύκολα γίνεται πόθος το να περάσεις από το CONTACT στο FOLLOW ME!

Δυστυχώς… αν στα δίχτυα του μπλεχτείς, είναι χειρότερο ακόμη και από το τσιγάρο ή το ποτό.

Η χρήση του θεάματος έχει παρενέργειες. Για να “γκρουπάρουμε” την κυριότερη παρενέργεια οδηγηθήκαμε στον όρο «Νόσος της Προβολής» για εκείνους που «παθαίνουν» και εξαρτώνται από το θέαμα….

Η δημιουργία του Microtribe (της φυλής, του κοινού σας) δεν γίνεται με τα εργαλεία του παρελθόντος.

Περισσότερα στην δεύτερη έκδοση του βιβλίου “Απ΄το Like στο Buy“ με κύριο θέμα το “MICROTRIBE” που θα κυκλοφορήσει σύντομα.

(Η 1η έκδοση στο http://troposbooks.com/from_like_to_buy/)

tropos