OUR BLOG

28 Jul 2020

H TROPOS BRANDING CO ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ «MICRO – TRIBE APPROACH»

H Tropos Branding Co εισάγει την μέθοδο του «MICRO – TRIBE Approach», της ισχυρής τάσης που αφορά την δημιουργία μικρών διαδικτυακών κοινοτήτων με συγκεκριμένες τακτικές!

 

Ο νέος τρόπος προσέγγισης και δημιουργίας των «μικρών κοινοτήτων» είναι μια ισχυρή τάση που σχετίζεται κυρίως με την νέα αντίληψη του πολιτισμού, των αγορών και της επικοινωνίας όπως αυτά διαμορφώθηκαν κυρίως μετά την εμφάνιση της πανδημίας.

 

Μεγάλος νικητής της νέας εποχής το διαδίκτυο και τα εργαλεία του. Οι πολιτισμικές αλλαγές στις μέρες μας είναι ένας τεράστιος παράγοντας για την αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών.

 

Με την τρέχουσα επιδημία οι άνθρωποι αναγκάζονται να συμπεριφέρονται διαφορετικά λόγω των επιβαλλόμενων κανονισμών και των οικονομικών συνθηκών. Υπάρχουν αλλαγές συμπεριφοράς που αυξάνονται, αλλά αυτό που είναι πιο ενδιαφέρον είναι ο προσδιορισμός του μακροπρόθεσμου αντίκτυπου.

 

Για παράδειγμα, η κοινωνική αποστασιοποίηση είναι ένα προσωρινό μέτρο που θα έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις, όπως η τεράστια αύξηση των ατόμων που υιοθετούν αγορές χωρίς επαφή, αύξηση σε εικονικές συγκεντρώσεις (εικονικές εκδηλώσεις, πάρτι, δείπνα, εκδρομές σε μουσεία κ.λπ.) και , μια νέα διαφημιστική γλώσσα μέσα κυρίως από τα SOCIAL MEDIA.

tropos