29 Mar 2018

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΙΚΗ;

Μπορεί να μας το απαντήσει ένα καινοτόμο STARTUP  που έφτασε στον τελικό του 4ου Agrifood Masterclass με την ονομασία «O.N.E. Project»  http://www.oneproject.gr Η ομάδα ONE Project, ξεκίνησε με πρωτοβουλία της Γιούλιας Βολομπούγιεβα και του Σταύρου Καραγιλάνη . Στην προσπάθειά τους ν’ αλλάξουν τον εαυτό τους, να καταλάβουν τα λάθη τους και πως λειτουργεί η ροή […]

Continue Reading
22 Mar 2018

Καλα Κρασια και Απολαυση. Υπαρχουν προαπαιτουμενα;

Εις μνήμη των καλών κρασιών που έπεσαν άδοξα χωρίς να φταίνε Υπάρχουν καλά, μέτρια, κακά κρασιά; Υπάρχουν καλοί, μέτριοι και κακοί άνθρωποι; Υπάρχουν καλές, μέτριες και κακές εμπειρίες; Στις ερωτήσεις αυτές δεν μπορούμε να απαντήσουμε. Δεν έχουμε βρει ακόμη το εργαλείο μέτρησης, ούτε και τον τρόπο βαθμολογίας. Για να το συγκεκριμενοποιήσουμε στο χώρο των κρασιών, […]

Continue Reading
22 Mar 2018

Μισυρλου Σαπωνοποιειον. Eνα startup με ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ

Η Μισυρλου γεννήθηκε το 2014 στην Αιγείρα Αχαΐας μετα από την ανάγκη να ασχοληθούνε με κάτι δημιουργικό. Δημιουργεί χειροποίητα premium σαπούνια με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο δικής τους παραγωγής, με βάση παλιές οικογενειακές συνταγές από τη Μικρά Ασία τις οποίες έχουνε εμπλουτίσει με νέες προσεγγίσεις. Τα προϊόντα είναι φυτικά, με συστατικά που προμηθεύονται από επιλεγμένους ντόπιους […]

Continue Reading
09 Mar 2018

“Mind Games – The Limits of the Soul”

Ένας δικός μας άνθρωπος εκθέτει και εκτίθεται… Η Ελεάννα Πρασοπούλου, βασική συνεργάτης της Tropos Art (by Tropos Branding Co) δημιούργησε ένα έργο Φωτοέκφρασης το οποίο και εκθέτει μέχρι τις 18 Φεβρουαρίου στο ZAK – contemporary bistrot (Αρετσού Θεσσαλονίκη). Μας άρεσε και το συνιστούμε… ————————- Λίγα λόγια για την έκθεση Η εγκατάσταση “Mind Games – The Limits of the […]

Continue Reading
18 Nov 2017

Νικος Ευθυμιαδης : AGRIFOOD MASTERCLASS & START ups στην ελληνική γεωργία

Κατά τη διάρκεια του 3ου Agrofood Masterclass που έλαβε χώρα στη Θεσσαλονίκη το 2016, είχαμε τη χαρά να συνομιλήσουμε με τον κ. Νικόλαο Ευθυμιαδη για θέμα Νεανικής Επιχειρηματικότητας στο χώρο της Αγροτεχνολογίας. #TROPOS TV — Χρήστος Δ. Κατσάνος : 80 χρόνια Όμιλος Ευθυμιάδη. Είμαστε μαζί με έναν «θρύλο» του Agribusiness, τον κ. Νίκο Ευθυμιάδη. Κύριε Ευθυμιάδη είστε εδώ σε αν […]

Continue Reading
26 Sep 2017

TROPOS FINE DINING στο Γαστροδρομιο εν Ολυμπω. Λιτοχωρο.

TROPOS FINE DINING στο Γαστροδρόμιο εν Ολύμπω. Λιτόχωρο. Στους πρόποδες του Ολύμπου, υπάρχει ένας γαστρονομικός θησαυρός που ακούει στο όνομα “Γαστροδρόμιο εν Ολύμπω” και εκφράζεται μέσω των δημιουργιών του chef Ανδρέας Γάβρης . Το περασμένο Σάββατο είχαμε την τύχη να απολαύσουμε κάποιες απ΄τις δημιουργίες του και ταυτόχρονα να ακούσουμε τις απόψεις του για τους οίνους του ελληνικού αμπελώνα μιας […]

Continue Reading
18 Nov 2016

AGRICULTURAL & FOOD BRANDING

Μια Ραδιοφωνική Συνέντευξη του Χρήστου Δ. Κατσάνου / Brand Strategist της Tropos Branding Co στην εκμπομπή “Ένα Φοβάμαι Δρόμος” της κ. Αλεξάνδρας Γούτα* Α.Γ: Καλησπέρα σας και πάλι κυρίες και κύριοι, για όσους μόλις συντονιστήκατε , είμαι η Αλεξάνδρα Γούτα ακούτε την εκπομπή «ένα φοβάμαι δρόμος», υπενθυμίζω ότι μπορείτε να μας ακούτε και διαδικτυακά στο http://www.amna.gr/praktoreioFM/category/1430/-Ena- , στο […]

Continue Reading
18 Jul 2016

Τα νεοεμφανιζόμενα ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΚΤΥΑ των Social Media και η επιρροή στην διαμόρφωση των τάσεων της Ελληνικής Κοινωνίας.

Τα νεοεμφανιζόμενα ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΚΤΥΑ των Social Media και η επιρροή στην διαμόρφωση των τάσεων της Ελληνικής Κοινωνίας.   του Δημήτρη Γκαρτζονίκα* Αρκετά χρόνια πριν χάθηκε η δημιουργικότητα και η κουλτούρα αναγκαστικά βούλιαξε στην επαναληπτικότητα. Την προ Social Media εποχή, ήταν περίπου υποχρεωτικό οι αυθεντικοί δημιουργοί να αποκοπούν από την κοινωνία, να γίνουν περιθωριακοί και να […]

Continue Reading
18 Feb 2016

ΕΙΝΑΙ τα νεοεμφανιζομενα SOCIAL MEDIA και ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΤΕΧΝΗΣ;

Tropos Διδάγματα απ΄το έργο του Γιώργου Ζογγoλόπουλου, του ανθρώπου που έβαλε τη σφραγίδα του στο Brand δύο πόλεων Του Δημήτρη X. Γκαρτζονίκα Ψάχνοντας για το Γιώργο Ζογγολόπουλο ανακάλυψα τον άνθρωπο που ΣΦΡΑΓΙΣΕ όχι μόνο την Θεσσαλονίκη με το έργο του «Ομπρέλες» αλλά και την ίδια την Αθήνα ως ο αρχιτέκτονας της Ομόνοιας με το «Σιντριβάνι […]

Continue Reading
18 Nov 2015

Η διαφορά μεταξύ Marketing και Branding (την εποχή των Social Media)

του Δημήτρη Χ. Γκαρτζονίκα Branding και Marketing. Μια ουσιώδης διάκριση την οποία σχεδόν αγνοούν οι μικρές κυρίως επιχειρήσεις και οργανισμοί. Μια αφορμή για να παρουσιάσουμε ένα κατατοπιστικό άρθρο που μεταφράσαμε, στην προσπάθειά μας να πείσουμε ότι είναι προτιμότερο μια επιχείρηση να σχεδιάζει και να υλοποιεί με τις μικρές δυνάμεις της ένα έστω και υποτυπώδεις “branding plan” παρά να σπαταλά τα λιγοστά χρήματα […]

Continue Reading