26 Sep 2017

TROPOS FINE DINING στο Γαστροδρομιο εν Ολυμπω. Λιτοχωρο.

TROPOS FINE DINING στο Γαστροδρόμιο εν Ολύμπω. Λιτόχωρο. Στους πρόποδες του Ολύμπου, υπάρχει ένας γαστρονομικός θησαυρός που ακούει στο όνομα “Γαστροδρόμιο εν Ολύμπω” και εκφράζεται μέσω των δημιουργιών του chef Ανδρέας Γάβρης . Το περασμένο Σάββατο είχαμε την τύχη να απολαύσουμε κάποιες απ΄τις δημιουργίες του και ταυτόχρονα να ακούσουμε τις απόψεις του για τους οίνους του ελληνικού αμπελώνα μιας […]

Continue Reading
18 Nov 2016

AGRICULTURAL & FOOD BRANDING

Μια Ραδιοφωνική Συνέντευξη του Χρήστου Δ. Κατσάνου / Brand Strategist της Tropos Branding Co στην εκμπομπή “Ένα Φοβάμαι Δρόμος” της κ. Αλεξάνδρας Γούτα* Α.Γ: Καλησπέρα σας και πάλι κυρίες και κύριοι, για όσους μόλις συντονιστήκατε , είμαι η Αλεξάνδρα Γούτα ακούτε την εκπομπή «ένα φοβάμαι δρόμος», υπενθυμίζω ότι μπορείτε να μας ακούτε και διαδικτυακά στο http://www.amna.gr/praktoreioFM/category/1430/-Ena- , στο […]

Continue Reading
18 Jul 2016

Τα νεοεμφανιζόμενα ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΚΤΥΑ των Social Media και η επιρροή στην διαμόρφωση των τάσεων της Ελληνικής Κοινωνίας.

Τα νεοεμφανιζόμενα ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΚΤΥΑ των Social Media και η επιρροή στην διαμόρφωση των τάσεων της Ελληνικής Κοινωνίας.   του Δημήτρη Γκαρτζονίκα* Αρκετά χρόνια πριν χάθηκε η δημιουργικότητα και η κουλτούρα αναγκαστικά βούλιαξε στην επαναληπτικότητα. Την προ Social Media εποχή, ήταν περίπου υποχρεωτικό οι αυθεντικοί δημιουργοί να αποκοπούν από την κοινωνία, να γίνουν περιθωριακοί και να […]

Continue Reading
18 Feb 2016

ΕΙΝΑΙ τα νεοεμφανιζομενα SOCIAL MEDIA και ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΤΕΧΝΗΣ;

Tropos Διδάγματα απ΄το έργο του Γιώργου Ζογγoλόπουλου, του ανθρώπου που έβαλε τη σφραγίδα του στο Brand δύο πόλεων Του Δημήτρη X. Γκαρτζονίκα Ψάχνοντας για το Γιώργο Ζογγολόπουλο ανακάλυψα τον άνθρωπο που ΣΦΡΑΓΙΣΕ όχι μόνο την Θεσσαλονίκη με το έργο του «Ομπρέλες» αλλά και την ίδια την Αθήνα ως ο αρχιτέκτονας της Ομόνοιας με το «Σιντριβάνι […]

Continue Reading
18 Nov 2015

Η διαφορά μεταξύ Marketing και Branding (την εποχή των Social Media)

του Δημήτρη Χ. Γκαρτζονίκα Branding και Marketing. Μια ουσιώδης διάκριση την οποία σχεδόν αγνοούν οι μικρές κυρίως επιχειρήσεις και οργανισμοί. Μια αφορμή για να παρουσιάσουμε ένα κατατοπιστικό άρθρο που μεταφράσαμε, στην προσπάθειά μας να πείσουμε ότι είναι προτιμότερο μια επιχείρηση να σχεδιάζει και να υλοποιεί με τις μικρές δυνάμεις της ένα έστω και υποτυπώδεις “branding plan” παρά να σπαταλά τα λιγοστά χρήματα […]

Continue Reading
25 Feb 2014

Από την καμερα-στυλο του Αστρυκ το 1948 στα «εκατομμυρια μικρων παραγωγων» των Social Media του 2014

Του Δημήτρη Χ. Γκαρτζονίκα Ήταν ο Αλεξάντρ Αστρύκ το 1948 που έγραψε το άρθρο «Η κάμερα στυλό» την εποχή που ο κινηματογράφος αναζητούσε τον δρόμο του. «Ο κινηματογράφος έγραψε, εντελώς φυσικά, μεταβάλλεται σ’ ένα μέσο έκφρασης, ακριβώς όπως συνέβη παλιότερα με τις άλλες τέχνες και ιδιαίτερα με την ζωγραφική και το μυθιστόρημα. Αφού πέρασε με […]

Continue Reading