OUR BLOG

18 Dec 2019

Branding Τόπου : Graffiti & Νάουσα.

Η Έκφραση και το Χρώμα … στο γραφικό κέντρο της

Ξεκινήσαμε για μια γρήγορη φωτογράφιση στην όμορφο κέντρο της Νάουσας. Αυτό που θέλαμε μπαίνοντας στο γραφικό κέντρο της πόλης ήταν να πάρουμε μια γεύση από εκείνο που θα μας δημιουργούσε την πιο έντονη εντύπωση.

Το χρώμα της και τα γραφικά στοιχεία της είναι εκείνα που την κάνουν να ξεχωρίζει , άλλωστε δεν χρειάζεται να μιλήσουμε εμείς για την ομορφιά της Νάουσας.

Η Tropos Branding δεν στάθηκε σε αυτά αλλά στα χρώματα και στην “Τέχνη του Δρόμου”.

Ένα τεράστιο έργο graffiti ενός Γενίτσαρου και μιας Μπούλας από το παλαιότατο αποκριάτικο έθιμο της Νάουσας ζωγραφισμένο στην αυλή ενός σχολείου. Έτσι ακολουθήσαμε τον δρόμο των graffiti της Νάουσας.

Πέρασαν αρκετά χρόνια από όταν ο Norman Kingsley Mailer στο βιβλίο του «The faith of graffiti» ισχυριζόταν πως τα γκράφιτι στους δρόμους της Νέας Υόρκης είναι αντίστοιχης καλλιτεχνικής αξίας με τους πίνακες του Τζιότο, που σημάδεψαν την Αναγέννηση.

Η τέχνη αυτή πρωτοεμφανίστηκε την ίδια περίοδο στα ίδια μέρη που αναπτύχθηκε το κίνημα του Χιπ χοπ, από τον ίδιο καταπιεσμένο κόσμο. Οι καλλιτέχνες της τέχνης του εφήμερου, σημαδεύουν τις πόλεις δίνοντας το χρώμα του νέου, ενώ όπως πάντα η κοινωνία προσπαθεί 50 χρόνια να αντιληφθεί αν είναι τέχνη!!!

Είμαστε αυτοί που σε αύτη΄την περίπτωση την τέχνη και τα έργα των καλλιτεχνών του δρόμου τα αντιμετωπίζουμε σαν μια κραυγή του νέου που ψάχνει την έκφραση.

Σήμερα η τέχνη του δρόμου έχει φιλοξενηθεί από φημισμένες γκαλερί, όπως η Tate Modern του Λονδίνου, και πολλά έργα αυτών των καλλιτεχνών πωλούνται χιλιάδες ευρώ.

tropos