OUR BLOG

07 Sep 2020

Branding Plan ( BRAND STRATEGY) & Marketing Plan

Branding Plan ( BRAND STRATEGY) & Marketing Plan.

ΠΟΙΟ γίνεται ΠΡΩΤΟ και ΓΙΑΤΙ;

To Branding Plan ή αλλιώς BRAND STRATEGY δεν αφορά τα 4 ή 7 P΄s του μείγματος marketing και πρέπει να έχει συγκεκριμένη υφή και δεν πρέπει να είναι αυτοσχεδιασμός.

Επίσης ένα Branding Plan , πρέπει να είναι αρκετά «MUST HAVE» για την εταιρία στην οποία απευθύνεται.

και να διασφαλίζει την ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ για να χρηματοδοτείται.

To Branding Plan είναι η διαδικασία της διάθεσης πόρων σε μια στρατηγική που αποσκοπεί στην επίτευξη ενός ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ που ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ και το MARKETING PLAN που οδηγεί ένα BRAND πιο κοντά στην επίτευξη ενός πολύτιμου μελλοντικού οράματος.

O ορισμός αυτός, καθιστά σαφές ότι υπάρχει μια απόφαση που πρέπει να επιτευχθεί μεταξύ του κόστους και του χρόνου που θα διατεθεί από μια εταιρία.

……………………………………………………………………………………
(4) κρίσιμα ερωτήματα:

1. Τι θέλει να επιτύχει η ΕΤΑΙΡΙΑ στο μέλλον όσον αφορά το BRAND για τους πελάτες, την επιχείρηση (ποιο είναι το όραμα;)
2. Τι πρέπει να επιτευχθεί βραχυπρόθεσμα (αντικειμενικά) για να προχωρήσει προς το όραμα αυτό;
3. Πώς επιδιώκεται η επίτευξη του (στρατηγική);
4. Τι πρέπει να γίνει για να συμβεί αυτό (τακτική) και με ποιο κόστος;

Ο στόχος του Επιχειρησιακού Σχεδίου είναι να ευθυγραμμίσουμε τη «διαλειτουργική» ομάδα (το Branding Office) και τους άλλους ενδιαφερόμενους (για παράδειγμα, εξωτερικές υπηρεσίες, συνεργάτες κ.λπ.) πίσω από την επιχειρησιακή κατεύθυνση και τη λογική («γιατί»), τη στρατηγική («πώς») και την τακτική εκστρατεία («τι»).

Αυτή η ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη της ισχυρής στρατηγικής εκτέλεσης.

 

tropos