OUR BLOG

04 Mar 2021

TROPOS NEWS: #FETAPASTA

– Μπορεί ένα προϊόν να γίνει viral και να εκτοξευτούν οι πωλήσεις του μέσα σε μια νύχτα;

– Τι σχέση έχει το Tik Tok με τις πωλήσεις της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ #ΦΕΤΑΣ;

Εγκαταλείψτε την παλιά προσέγγιση προώθησης πριν σας εγκαταλείψει η αγορά!

To TikTok ανήκει στα SOCIAL MEDIA με περισσότερους από 1.000.000.000 χρήστες σε όλο τον κόσμο.

* Η Tiiu Piret, μία ιππέας και blogger από τη Φινλανδία «ανέβασε» μία συνταγή για ζυμαρικά με φέτα και ντοματίνια στο blog της, το Φεβρουάριο του 2018.

* Η επίσης Φιλανδή blogger Jenni Hayrinen απλοποίησε τη συνταγή ένα χρόνο αργότερα και δημιούργησε αυτό που έγινε viral στη χώρα της ως «uunifetapasta» (δηλαδή ζυμαρικά με φέτα στο φούρνο).

* Και μετά, το περίφημο φαινόμενο του «baked feta pasta» εξαπλώθηκε στις ΗΠΑ, όταν η blogger MacKenzie Smith του «Grilled Cheese Social» ανέβασε στο λογαριασμό της στο TikTok ένα βίντεο με τη δική της εκδοχή της συνταγής, στα τέλη του Ιανουαρίου.
Συνεπώς, η συνταγή του feta pasta δεν άργησε να περάσει από τα social media στα mainstream media.

* Η περίφημη εταιρεία lifestyle της Gwyneth Paltrow, goop, ανέβασε τη δική της εκδοχή στο λογαριασμό της στο Instagram και το People.com έδωσε τις δικές του συμβουλές για το ιδανικό αποτέλεσμα.

* Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ The Fresh Market Inc., που λειτουργεί 150 καταστήματα, διαπίστωσε αύξηση 45% στις πωλήσεις φέτας αφότου η συνταγή «απογειώθηκε» στο TikTok τον περασμένο μήνα, με αποτέλεσμα να «ξεπουλήσει» τα αποθέματά της, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.

* Η φέτα είναι Νο1 trending αναζήτηση στο Instacart, τη δημοφιλή
εφαρμογή που προσφέρει παραδόσεις από σούπερ μάρκετ στις ΗΠΑ, όπως έλεγε πρόσφατα στέλεχος της εταιρείας στο Refinery29.

* Και τα social media είναι γεμάτα με posts Αμερικανών καταναλωτών που διαμαρτύρονται γιατί δεν μπορούν πια να βρουν φέτα στο σούπερ μάρκετ της γειτονιάς τους.
Πηγή: Το άρθρο του Κ. Σαμ. εδώ : http://www.texnologosgeoponos.gr/2021/02/tiktok.html?m=1…

tropos