OUR BLOG

24 Jan 2021

Η ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΣΕ «ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ» ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!

Η ομαλή μετάλλαξη του Πωλητή σε «Σύμβουλο Πωλήσεων» με σύγχρονο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, είναι μονόδρομος!

Ώρα … να πετάξουμε τις παλιές αρβύλες!!

Το 2030 και τα χρόνια που θα ακολουθήσουν, θα δοθούν επικές μάχες για την ΥΠΕΡΑΞΙΑ γιατί εκεί θα βρίσκεται όλο το Business.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις το 70% των εργασιών θα γίνονται από robot και το 85% των νέων θέσεων εργασίας του 2030 ακόμη … δεν έχουν επινοηθεί!

Ο Πωλητής των δύσκολων και «μεταβαλλόμενων» καιρών είναι ένα δύσκολο επάγγελμα.
Το 2030 οι τεχνολογικές εξελίξεις θα πάψουν το σημερινό μοντέλο ως παρωχημένη έκδοση. Ήρθε η ώρα να γίνει η σωστή προετοιμασία για το νέο μοντέλο εκείνου του «Συμβούλου Πωλήσεων».
………………………………..
Ένα νέο κεφάλαιο της δεύτερης έκδοσης του βιβλίου “Απ΄το Like στο Buy“ (μπορεί να το βρει κανείς στο http://troposbooks.com/from_like_to_buy/)
…………………………………….
Ο πωλητής σε σχέση με τον εξοπλισμό του μοιάζει με τον στρατιώτη.

Ο στρατιώτης μπορεί να έχει πάθος και να διακρίνεται διαχρονικά από την ανδρεία του, ο εξοπλισμός του όμως μεταβάλλεται στο πέρασμα του χρόνου.

Το πρόβλημα εμφανίζεται σε πολλές περιπτώσεις όταν “οι αρβύλες” του ενός είναι σαν της φωτογραφίας ενώ ο “εξοπλισμός” των ανταγωνιστών του είναι ο πλέον σύγχρονος.

Ο Εξοπλισμός του πωλητή οφείλεται εν μέρει σε εκείνον που του δίνει η εταιρία αλλά και σε εκείνον που δίνει ο ίδιος στον εαυτό του και τον κάνει κατά κάποιο τρόπο αυτόνομο ώστε να διακρίνεται από τους άλλους και να φέρνει πωλήσεις.

Δύσκολος καιρός σε όποιον δεν προσαρμόζεται και σε όποιον δεν αντιλαμβάνεται τις παγκόσμιες διαδικτυακές αλλαγές.

Σε μια συνέντευξη του παρελθόντος, της κυρίας Αριάδνης Εξωμανίδου, που βραβεύτηκε στα Sales Excellence Awards ως η κορυφαία Διευθύντρια Πωλήσεων διαπιστώσαμε ότι το θέμα της τεχνολογίας και της μετατροπής του πωλητή σε «σύμβουλο πωλήσεων» απασχόλησε πολύ την προηγούμενη δεκαετία και επαναλαμβάνονταν συνεχώς.

Η νέα δεκαετία όμως θα φέρει μεγαλύτερες εξελίξεις που αφορούν κυρίως την digital/social/avatar προσέγγιση.

Αναφέρουμε μερικά αποσπάσματα της συνέντευξης για τον ρόλο του πωλητή που μας κάλυψαν:

– Ποια θα πρέπει να είναι τα ΒΑΣΙΚΑ «ΟΠΛΑ» του ΠΩΛΗΤΗ, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε;
Προσαρμοστικότητα, υπομονή, επιμονή και αντίληψη του περιβάλλοντος καθώς και βαθιά γνώση του αντικειμένου του. Ειδικά στον κόσμο της τεχνολογίας είναι απαραίτητο ο πωλητής να ενημερώνεται συνεχώς για τις νέες τάσεις και τις νέες τεχνολογίες, όπως επίσης και να γνωρίζει κάθε τεχνική λεπτομέρεια. Ο πωλητής που εμπνέει εμπιστοσύνη, γνωρίζει επακριβώς το αντικείμενο και έχει στα χέρια του ένα προϊόν το οποίο αξίζει τα λεφτά του (value for money) είναι εκείνος που πάντα θα επιτυγχάνει του στόχους του. Ο επιτυχημένος πωλητής χτίζει σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη, πριν, κατά την διάρκεια και μετά την πώληση, σημαντικό για την διατήρηση και την ανάπτυξη του πελάτη.
– Τι προβλέψεις μπορείτε να κάνετε για τις ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ τα επόμενα χρόνια;
Ο ρόλος του πωλητή αλλάζει και από την απλή προώθηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας θα πρέπει να μεταλλαχτεί σε σύμβουλο πωλήσεων. Είναι εξαιρετικά σημαντικό μέσα από την πώληση η εμπειρία του πελάτη να βελτιώνεται. Οι εταιρείες που θα στοχεύσουν στην βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη θα πάρουν και το μεγαλύτερο μέρισμα των πωλήσεων τα επόμενα χρόνια.
– Ποιο είναι το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ για μια επιτυχημένη πώληση;

Η πώληση είναι η αρχή του παντός.
Για πάρα πολλά χρόνια θεωρούσαν πως η πώληση κλείνει την στιγμή που ο πελάτης θα παραλάβει το αγαθό που έχει επιλέξει, είτε μιλάμε για κάτι υλικό είτε για κάτι άυλο όπως οι τηλεπικοινωνίες. Για εμένα όπως και για όλη την ομάδα πωλήσεων κάτι τέτοιο δεν μας βρίσκει σύμφωνους.
Η πώληση είναι μια συνεχόμενη διαδικασία ζύμωσης με επίκεντρο τις ανάγκες του πελάτη.
Επιτυχημένη πώληση θεωρείται η πώληση που κάνει τον πελάτη πρέσβη του προϊόντος σε άλλους δυνητικούς καταναλωτές.
Στοιχεία της συνέντευξης αντλήθηκαν από : https://www.ipe.org.gr/

 

 

tropos