Στα πλαίσια της σειράς «TЯOPOS ΕΚΠΟΜΠΕΣ» έχουμε τη χαρά να παρουσιάσουμε την διάλεξη που έδωσε ο κ. Ευάγγελος Δρίμτζιας Evagelos Drimtzias πάνω στο καυτό θέμα της ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΥΔΡΟΠΟΝΙΑΣ κατά τις παράλληλες εκδηλώσεις της έκθεσης ΦΙΛΙΑΤΡΑ AGROVISION 2019. Ο Βαγγέλης είναι Γεωπόνος με Μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στην ΥΔΡΟΠΟΝΙΑ ασχολούμενος με αντικείμενο από το 1992. Έχει πολύχρονη […]
TЯOPOS NEWS: Το BLOCKCHAIN ΣΤΟ ΤΡΟΦΙΜΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ CARREFOUR.
Τη λειτουργία του BLOCKCHAIN προσπαθούμε εδώ και χρόνια με το δικό μας τρόπο να την εφαρμόσουμε στις επιχειρήσεις μας. Είναι το βασικό εργαλείο του MICROTRIBE που σας έχουμε αναλύσει. Είχαμε προβλέψει ότι μέχρι τα μέσα της δεκαετίας θα μπει στη ζωή μας. Όχι ότι δεν υπήρχε.Υπήρχε. Η σημαντική του και η πιο γνωστή εφαρμογή […]
ΓΙΝΕ ΔΙΕΘΝΕΣ BRAND ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΩΣ TЯOPO ΔΡΑΣΗΣ!
Στην Παγκόσμια Κοινότητα του Business την εποχή του διαδικτύου, διαλέγουμε την InterCultural φιλοσοφία ως τρόπο δράσης. Πέραν από τα πιστεύω του καθενός για τις άλλες εθνότητες εκτός της δική του, η διείσδυση στις παγκόσμιες αγορές χρειάζεται μια συγκεκριμένη μεθοδολογία που πρέπει να στηρίζεται και σε μια φιλοσοφία. Τρείς οι κατηγορίες: Multicultural, Cross-cultural, και Intercultural […]
Τι ειναι η ΦΥΛΗ και τι το MICROTRIBE του 2021;
Εδώ αγαπητοί φίλοι/ες θα σταθούμε λίγο περισσότερο. O COVID 19 μας επιφύλασσε μεγάλα διαστήματα απομόνωσης τα οποία οδήγησαν πολύ μεγάλες μάζες από το στάδιο της απλής διαδικτυακής σύνδεσης προς το επόμενο στάδιο που σχετίζεται με εκείνο που λέμε «ΦΥΛΗ -TRIBE». Η δημιουργία του Microtribe (της φυλής, του κοινού σας) δεν γίνεται με τα εργαλεία […]
Η ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΣΕ «ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ» ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!
Η ομαλή μετάλλαξη του Πωλητή σε «Σύμβουλο Πωλήσεων» με σύγχρονο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, είναι μονόδρομος! Ώρα … να πετάξουμε τις παλιές αρβύλες!! Το 2030 και τα χρόνια που θα ακολουθήσουν, θα δοθούν επικές μάχες για την ΥΠΕΡΑΞΙΑ γιατί εκεί θα βρίσκεται όλο το Business. Σύμφωνα με τις προβλέψεις το 70% των εργασιών θα γίνονται από robot και […]
ΠΩΣ Η ALEXA ΤΗΣ AMAZON.COM ΑΠΟΚΤΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΕΡΗ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ;
Πως η Alexa της Amazon.com αποκτά αποδοτικότερη Τεχνητή Νοημοσύνη; Διανύσαμε την τελευταία δεκαετία μιας εποχής που η τεχνολογία έπαιζε έναν επικουρικό χαρακτήρα που θα μπορούσες να επιβιώσεις και χωρίς αυτή. ——————————– Περισσότερα στην δεύτερη έκδοση του βιβλίου “Απ΄το Like στο Buy“ με κύριο θέμα το “MICROTRIBE” που θα κυκλοφορήσει σύντομα. (Η 1η έκδοση στο http://troposbooks.com/from_like_to_buy/) […]
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ. ΑΛΛΟ «Η ΝΕΑ ΙΔΕΑ» ΚΑΙ ΑΛΛΟ «Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΙΔΕΑΣ».
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ. Άλλο «Η ΝΕΑ ΙΔΕΑ» και άλλο «Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΙΔΕΑΣ». Ένα νέο κεφάλαιο της δεύτερης έκδοσης του βιβλίου “Απ΄το Like στο Buy“ (μπορεί να το βρει κανείς στο http://troposbooks.com/from_like_to_buy/) ————————————————— Στην επιχειρηματικότητα «το πιο υπερεκτιμημένο πράγμα είναι η ιδέα»… Όπως εξηγεί ο Δρ Φιλιππόπουλος (που ταυτιζόμαστε μαζί του) δίνουμε μεγάλη έμφαση και δημοσιότητα […]
The QUEEN’S GAMBIT: ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ ΜΙΓΜΑ
Ένα από τα πιο δημοφιλή debates στον χώρο των επιχειρήσεων είναι αυτό πάνω στις διαφορές μεταξύ του Marketing και Branding. Άπειρες ώρες έχουν χαθεί πάνω στο ποιές δράσεις είναι αποτελεσματικές και ποιες όχι. Στο που θα πρέπει να στοχεύουν τα χρήματα που επενδύονται. Στα προϊόντα και τις υπηρεσίες ή στα Brands (ιδέα και τα συναισθήματα). […]
Το ΒΙΒΛΙΟ του ΓΙΑΝΝΗ ΚΡΙΤΣΩΤΑΚΙ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ!!!
Σπουδαία νέα για το Συνεργάτη της Tropos Branding Co κ. Γιάννη Κριτσωτάκι η απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να εντάξει στη διδακτέα ύλη της ΑΣΤΕΡ (Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου) το βιβλίο του με τίτλο “ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ” με σκοπό να βοηθήσει τους σπουδαστές της που προορίζονται για managers σε σημεία κλειδιά της τουριστικής μας βιομηχανίας. […]
Το TRIBE του Ηλεκτρονικου Εγκληματος «CARDERPLANET»
Το θέμα των MicroTribes στο διαδίκτυο είναι κάτι που αναλύουμε αρκετά στη δεύτερη έκδοση του βιβλίου “Απ΄το Like στο Buy“ (μπορεί να το βρει κανείς στο http://troposbooks.com/from_like_to_buy/) «Πρέπει να καταλάβετε, έλεγε ένα πρώην μέλος του στενού κύκλου, ότι το CARDERPLANET δεν ήταν μια απλή πηγή ανταλλαγής πληροφοριών. Ζούσαμε μέσα σε αυτό, το ονομάσαμε Planet και […]